joi, 25 octombrie 2012

Chiar ea...


Cine esti?
Ce iti pasa?
Imi pari cunoscuta de undeva, de aceea te-am intrebat...
Da, cu siguranta, am apartut pe toate calendarele anului trecut, inclusiv pe pagina de Craciun inconjurata de o infinitate de mucosi urlatori!! De acolo ma stii, asa-i?
Esti ironica acum...nu e cazul!
Ba e cazul sa fiu ironica atunci cand doresc eu, iar cand voi avea nevoie de vreun cineva grijuliu am sa apelez pentru infiere la tine! Ma jur!
Sesizez si o doza de sarcasm!
Bravo, cata intuitie! Am sa te angajez pe post de caine de urma si daca te porti exemplar iti voi face cadou osul cel mare, hai da din coada acum!
Ma iei si la misto...chiar nu este cazul!
Serios?!..Ai dedus tu ca eu as face asta chiar in momentul de fata! Neah...deloc chiar, vorbeam cat se poate de serios, chiar iti voi da osul cel mare!
Te aperi din nou, iti este teama sa fii vulnerabila, asa-i?
Stimat protector, cam cat ar fi salariul dumneavoastra lunar? Poate incheiem un contract ceva...si imi faceti si vreo oferta de nerefuzat, daca tot trezesc in dumneavoastra atatea sentimente nobile!
Ce s-a intamplat cu tine? Ti-am spus ca imi pari cunoscuta...candva te-am cunoscut si nu erai asa deloc...
Asa cum??? Poate doar m-ai stiut candva, nicicum cunoscut, nu a fost nici timpul nici momentul unor noi cunostinte, prieteni aveam suficienti si nu prea te-am vazut prin preajma lor...sa revenim..probabil ca doar m-ai stiut...si nu-i asa ca am impesionat...bine ca ti-ai revenit intre timp...si memoria la fel!!!
A prins-o de brat, a privit-o in ochi si i-a spus: priveste-ma, ma stii sigur!!
Nu, nu te stiu, poate candva m-ai vazut pe vreo strada sau in vreun bar...chipul tau nu imi spune nimic...iar memoria nu ma ajuta acum sa imi aduc aminte de tine...cu siguranta ma confunzi cu cine stie ce figura istorica din existanta ta mirabolanta...Da-mi drumul, cred ca ar fi cazul sa plec...iar tu sa uiti...cauta-ma in alta parte sau in altcineva...sau deloc.
Si-a tras bratul cu forta, s-a rasucit pe calcaie, a privit ironic din nou si a plecat...lasand in urma pe cea care a fost candva chiar ea...

2 comentarii:

  1. Ce trist, ajungem sa ne uram pe noi insine, in timp.
    PS: scrii din ce in ce mai misto in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc maxim pentru aprecieri...bine ca ma aflu pe drumul cel bun ...si nu cred ca ne uram cu adevarat doar ni se acreste :)

    RăspundețiȘtergere