miercuri, 27 mai 2009

M-am regasit printre cuvinte

Vorbe, multe vorbe, vorbe despre fericire, vorbe despre tristeţe, vorbe despre oameni şi despre lucruri, vorbe despre nostalgii, regrete şi extaz...un cumul de vorbe. Trec şi se opresc undeva dincolo de fiinţa mea...Le ascult, îmi face placere să le aud şi de multe ori să şi răspund la ele. Le-am ascultat de când mă ştiu şi încă nu m-am plictisit să le am mereu în prejma mea. Uneori sunt doar o înşiruire fără sens, alteori sunt calde şi sincere şi multe sunt doar sunete ce dau muzicalitate spiritului meu uşor timid.




Mă regăsesc printre cuvinte...în ele stă linistea mea...în vorbele mele şi ale altora. Este universul cu care pictez pe o pânză invizibilă a existenţei şi îmi dau libertatea de a zburda dincolo de concret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu