joi, 13 decembrie 2012

Hei, prietene...


Stii, a trecut ceva vreme de cand nu am mai vorbit, de fapt nu am vorbit nicicand, pentru ca tu esti vechiul meu prieten, care stie cam tot despre mine si daca as incepe sa iti povestesc toate cate au fost in ultima vreme te-as cam plictisi…pentru ca deja le stii…pentru ca deja le-ai inteles…pentru ca le stiai dinainte de a se intampla, numai ca ti-ai luat distanta necesara pentru a sta un pic mai departe de mine si de a ma lasa sa le traiesc si bune si rele asa cum trebuie, fara sa ma tii de mana…fara sa ma impingi..si fara sa ma dojenesti…pur si simplu ai stat cuminte, ca de obicei si ai privit…
Cu toate acestea, prietene…tin sa iti povestesc ca mi-ar face placere din cand in cand, sa imi spui cate ceva, sa ma tii de mana sau sa ma impingi atunci cand nimeni alticineva nu o poate sau nu vrea sa o faca, pentru ca uneori este mai placut sa te impiedice cineva cunoscut, dar cu simpla intentie de a te face sa vezi ce este dincolo de prag.
Si ca tot este iarna, prietene, mi-as fi dorit sa stam de vorba la foc de semineu si in miros de scortisoara si portocala si vin fiert…si sa privim afara cum ninge linistit, dar sa ma intelegi ca nu as iesi nici macar de nevoie sa inghet…tii minte ca nu imi place deloc frigul…bineinteles ca stii, tu stii totul despre mine.
Prietene, candva asa-i ca o sa ne intalnim? Te rog promite-mi ca vei fi undeva in preajma mea atunci cand voi simti nevoia sa iti vorbesc…si nu ma vei privi rece de undeva se sus…asa cum o faci cam in fiecare seara, chiar si atunci cand uit sa te privesc sau cand afara este innorat…imi pare rau, prietene, ca azi esti doar o stea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu