vineri, 24 august 2012

Imagini despre lume


Am vazut oameni fericiti, tanandu-se de mana si zambind sincer unul altuia…am vazut parinti ridicandu-si copiii in brate si razand zgomotos, am vazut batrani pe ale caror fete timpul a lasat fara nici un fel de mila urme, dar care priveau nostalgic la lumea din jur contaminandu-se parca cu tot ce reprezenta viata in jururl lor si astfel, singuratatea era o amintire. Am vazut juniorii fugarind porumbeii sau aruncandu-le stangaci boabe, asteptand sa accepte sa fie mangaiati ca niste animale de casa supuse si oamenii varstnici insotiti de vreun suflet patruped pe acelasi traseu seara de seara.
Pana la urma, am vazut doar un cumul de sentimente faine care leaga oameni intre ei sau care i-au tinut aproape pana cand plecarea inevitabila a unui dintre ei a intervenit, ei pastrand nostalgia si un sertar de amintiri impartasite in prezent altor suflete, sertar a carui cheie o tin undeva intr-un buzunar ponosit aproape de suflet.
Fiecare pana la urma este o poveste, este povestea pe care, odata cu lasarea noptii si-o spune in sopata…apoi o rememoreaza, o transforma, o mai spune si in urmatoarea noapte…si isi compune un destin, pe care il invaluie in mister pentru a evita subterfugiul banalitatii.
Freamatul vietii ii atrage necontenit in social si ii impinge neostenit catre a doua zi…mereu a doua zi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu