marți, 3 februarie 2009

In memoriam...

Şi ce dacă afară plouă?...Şi ce dacă totul e mort de mult?...Şi ce dacă soarele nu va mai răsări nicicând?...Şi ce dacă voi muri şi eu într-un final?...Şi ce dacă acum sunt orb?...Şi ce dacă voi fi orb şi mâine?...Şi ce dacă acum sunt atât de obosit încât aş vrea doar un pat în care să mă pot odihni măcar pentru o clipă?...Şi ce dacă mi-e frică de ziua de mâine?...Şi dacă ar fi fost mai bine să fi murit demult?...Şi ce s-ar fi întâmplat dacă nu m-aş fi născut nicicând ca fiind eu şi m-aş fi născut ca fiind altcineva?...Cum ar fi fost oare lumea atunci?...Oare ar fi strălucit soarele mai mult?...Oare ochii mei ar fi văzut şi altceva decât această miseră lume?...Oare m-ar fi iubit şi pe mine cineva?...Oare câti m-ar fi urât atunci?...Oare aş fi iubit pe altcineva?...Oare pe câţi aş fi urât atunci?...Oare aş fi fumat aceleaşi ţigări?...Sau poate aş fi preferat fumul fin al unui trabuc?...Oare ce fel ar fi arătat paharele din care aş fi băut?...Dar ce aş fi băut?...Aş fi încercat doar apa?...Sau aş fi încercat cea mai fină băutură care ar fi existat?...Oare aş fi vrut să mă nasc dacă aş fi ştiut ce mă asteaptă?...Oare aş fi murit la fel?...



Oare mi-ar fi plăcut cărţile la fel de mult?...Oare aş fi urât lumea asta la fel de tare?...Oare aş fi fost la fel de neînţeles?...Oare aş fi plâns la fel de singur undeva în întunecimea camerei mele?...Oare mi-ar fi plăcut ploaia la fel de mult?...Oare aş fi numărat aceeaşi infinitate de stele?...Oare aerul dimineţii ar fi mirosit la fel de proaspăt ca în dimineata asta?...Oare aş fi văzut un cer mai senin şi mai albastru ca cel din ziua de azi?...Oare roua ar fi fost la fel de rece?...Oare mi-aş fi iubit viata la fel de tare pe cât o urăsc?...Oare aş fi râs de atâtea ori?...De câte ori aş fi plâns?...Câte drumuri aş fi făcut?...De câte ori m-aş fi dus într-o pădure?...De câte ori m-aş fi întors acasă trist?...Dar de câte ori aş fi fost vesel pe drumul spre casă?...Câţi prieteni aş fi avut?...Pe câţi dintre ei i-aş fi iubit cu adevărat?...De câţi oare m-aş fi folosit?...Cui i-aş fi spus primul sincer “ te iubesc!”?...Cu câţi aş fi bătut pariu pe o labă de iepure?...Cu câţi aş fi visat la viitor?...Cu câţi mi-aş aduce aminte de trecut?...Cu câţi aş fi jucat cărti?...Pe cine aş fi înjurat?...Dupa ce fata aş fi plâns prima dată?...
Merită oare toate astea să fie?...De ce?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu