marți, 27 noiembrie 2012

Disectie


Lumina era orbitoare, iar ochii incepusera sa o doara ingrozitor..era liniste de mormant…apoi, cateva voci razlete…ar fi vrut sa deschida ochii mari sa vada ce se intampla…se speriase pret de cateva secunde, i se parea ca respiratia se oprise, doar gandurile mai alergau de colo-colo…auzise din nou acele voci din ce in ce mai apropiate.
Una dintre ele o indemna pe cealalta…taie!!! Nu iti fie teama, esti cel mai frumos, cel mai destept cel mai cu stea in frunte, haide taie voi fi langa tine sa te sustin indiferent de mizeria pe care o vei face, taie!!! Striga din ce in ce mai poruncitor…era o voce pitigaiata si alintata de femeie, dar destul de autoritara fata de cealalta persoana…ti-am spus sa tai, nu te mai tot invarti…ei hai bine …faci cum vrei, dar acum taie…asa te-am educat !!!
Adica…adica eu trebuie sa tai asa, fara mila ??? raspunse balbait o voce de baietandru…da…stiu ca sunt cel mai frumos si cel mai cu stea in frunte, dar in viata mea nu am facut asa ceva!!!
Taie!!! Daca nu tai imi iau cordonul obilical si te las sa te prapadesti, fara mine si sfaturile mele pretioase stii ca esti un nimeni…doar eu te fac cu stea in frunte, sa iti intre bine in cap…eu am dreptul absolut asupra ta…vezi cordonul asta??? Il vezi??? Priveste-l bine, toata viata am sa te  atarn de el, sa iti intre bine in cap!!!
Dar, imi este teama!!
Termina cu prostiile astea!!! Se rasti vocea pitigaiata…ce crezi ca imi pasa de sufletul altora???nu!!!…tu taie ca eu sa vad ce este acolo si apoi poti pleca in alta parte sa aduci un alt suflet de taiat!!!
Stangaci, nestiutor, inutil…apropie lama rece de sufletul orbit de lumina prea puternica si asurzit de cearta dintre cei doi..unul prea avid de control, celalalt depersonalizat si inutil…
Si a taiat adanc, ciopartind ceva pe masa aceea rece intr-o infinitate de bucati, pe care ulterior le vantura prin aer, astfel incat vocea pitigaiata sa se mai domoleasca si sa scoata sunete linistitoare de aprobare.
Sufletul taiat se zbatea…incercand sa opreasca acel carnagiu inutil, pesemne nu fusese nici primul si nici ultimul ce avea sa se intample…sufletul incerca sa ii spuna baietandrului ca ar putea sa opreasca acea mascarada, ca are puterea de a face asta, doar trebuie sa se increada macar pentru un moment in spusele disecatului…te rooog, te implor!!! Se tangui sufletul..opreste-te si fa ceea ce iti spune sufletul tau sa faci!!! Nu mai taia in mine sau in alte suflete nevinovate pentru satisfactia vocii pitigaiate!!! Te rog, inceteaza…pe mine m-ai ucis oricum …dar…dar, gandeste-te ca la un moment dat vei trece prin ceea ce mi-ai facut mie…vei scoate din tine aschii de trairi si le vei vantura prin fata tartorului pentru satisfactia acestuia!!!
Baietandrul era contrariat, dar extrem de speriat si supus, fara nici cea mai mica forma de remuscare sau dorinta de a se opri a continuat sa taie fasii subtiri sufletul din fata sa si sa le fluture morbid prin fata satisfacuta a vocii pitigaiate care intr-un final plina de bucurie a exclamat: Gata, l-am terminat si pe asta!!!

Un comentariu: