joi, 8 noiembrie 2012

Leapsa bicolora

Furto-imprumutata de la Ioana K-Man

Zodia: scorpion

Aş vrea: sa pot sa imi traiesc viata la intensitate maxima, fara a face rost constant de vreun pedepsitor care sa imi explice cat de promiscua sunt sau care sunt regulie stricte pe care trebuie sa le respect astfel incat lumea sa imi zambeasca constant si tamp

Păstrez : toate amintirile in cel mai mic detaliu care m-au marcat atat in sens pozitiv cat si in sens negativ si trandafirii primiti cadou

Mi-aş fi dorit: sa pot sa profesez ceea ce am terminat, mi se pare mult mai util si frumos

Nu-mi place: sa am in jurul oameni falsi , care sa minta constant si sa traiasca cu impreia ca eu chiar ii cred

Mă tem: de apa si inaltimi

Aud: Garbage -  Stupid girl

Îmi pare rau: pentru unele decizii pe care le-am luat, cam tarziu totusi pentru regrete..cred ca am sa ma descurc sa traiesc si asa

Îmi place: sa vad oamenii fericiti in jurul meu, sa ies cu prietenii, sa imi ascult muzica si sa imi las mintea sa hoinareasca aiurea

Nu sunt: prea priceputa in a studia limbile straine

Dansez: doar in club, cand sunt in gashca si cand e atmosfera propice pentru asa ceva

Niciodată: nu voi uita oamenii care au avut un anumit impact emotional in viata mea

Păr (pilozitatea nu aparenţa): acum e brunet si tuns scurt

Plâng: cand ma enervez crunt...de draci si mai plang cand sunt deprimata, dar fara sa ma vada careva

Nu sunt intotdeauna: asa cum ceilalti considera ca ar trebui sa fiu, gata sa le indeplinesc toate dorintele, deh nici macar Mos Craciun nu sunt

Nu-mi place la mine: ca fac uneori compromisuri care nu duc nicaieri, desi sunt constienta de rezultatul final

Mă enervează: aroganta nejustificata si ipocrizia

Sunt confuz/ă: cand ma confrunt cu lucuri noi despre care nu am suficienta informatie, astfel incat sa imi pot organiza timpul si activitatile

Ma simt în siguranţă: in medii cunoscute

Am nevoie: de oameni faini si optimisti, ca sa contrabalanseze cumva pesimismul meu

Ar trebui: sa am mai multa incredere in mine si sa nu mai incerc sa rezolv lucrurile pentru altii


Si leapsa se poate duce si mai departe..la cine doreste 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu