joi, 22 noiembrie 2012

Si te-am stiut pana la final...


Buna! Sunt acasa, as vrea sa iti dau ceea ce ti-am promis ca iti inapoiez si anume inelul, ghetele de motor si canuta pe care ti-o luasem ca suvenir din Constanta, cand esti disponibil?
Pai, cand vrei tu!
In 15-20 de minute, acolo in parc la blonda!
Si au trecut acele minute care trebuiau sa treaca pentru a se revedea pentru ultima oara, pentru a incheia o relatie de 4 ani de zile, asa cum a fost ea cu bune si cu rele...asa cum si-au promis ca se vor iubi pana la sfarsitul zilelor mai ceva ca in povestile cu zane.
Si timpul se scursese din nou fara mila, parca fortand inevitabilul moment sa vina...
Imi dai inelul si gps-ul! I-a spus raspicat si rece!
Iti dau inapoi ce ti-am promis ca iti dau, gps-ul mi l-ai facut cadou, nu ti-l dau...iti raman cauciucurile de iarna, le poti lua si poti face ce vrei cu ele...nu le mai vreau, dar gps-ul e cadou de la tine (eu nu ti-am cerut nici un cadou inapoi..si-a spus ea in sinea ei..trista)!
Ai stai cu mine numai pentru bani!!!
Esti nervos, hai mai bine sa ne asezam pe banca si sa discutam...te mai calmezi!
Ce sa mai discut cu tine? Imi dai gps-ul !
Nu ti-l dau e cadou de la tine !
Vezi, numai pentru bani ai stat!
Asteapta! (s-a intors tremuranda, s-a dus si a luat pretiosul gps).
Ia-l! (a spus cu scarba, ia pretiosul gps).
Mi-ai distrus viata! 4 ani de zile irositi, doar banii te-au interesat!
Ma cac in banii tai, nu m-ai luat de pe strada...a fost treaba de pricipii! Toate angajamentele pe care ti le-ai luat a trebuit singura sa le duc la capat, tu te opreai la mijlocul drumului delegandu-ma sa ma descurc singura ca doar nu am sa mor! Cand am avut nevoie sa ma aperi mi-ai spus initial sa nu indraznesc sa fac vreo miscare si sa dau vreo replica, apoi mi-ai reprosat ca nu sunt capabila sa ma descurc singura! Te-am rugat ani de zile sa ma faci sa contez pentru tine, toata lumea era inaintea mea...pana si nenorocitul ala de motor. Nu aveam un cuvant de spus decat daca iti convenea tie, in rest parerea celolalti a contat. Cu ce ti-am gresit??? Te-am asteptat singura ca o proasta luni de zile sa te intorci acasa sa petrecem timpul impreuna, ti-am facut cerere tipizata ca sa petrecem o singura zi din pretiosul concediu singuri! Mi-ai jignit familia, prietenii si apoi pe mine, iar eu dupa toate acestea trebuia sa las tot..si job si viata si sa te urmez, in baza unor promisiuni de mai bine, la capatul lumii...eu nu discut pe vorbe...si da, ti-am cerut sa imi demonstrezi ca meriti sa renunt la mine de tot si pentru totdeauna ca sa te urmez la capul lumii!!! Ai spus ca imi faci masina de unul singur, am amanat 1 an, iar in cel de-al doilea am spus ca o vom face impreuna! Cedasem sa iti vina tie usor! Ma cerseam ca sa imi platesti nenorocita aia de taxa la scoala, pe care la inceput, daca iti mai amintesti mi-ai spus ca sa nu imi fac probleme ca o vei suporta tu!! Da, a fost chestiune de principii!! Te-am rugat sa ma iei de la munca, cand eu nu aveam masina disponibila, treaba de 5 minute, mi-ai spus ca esti ocupat cu altii...da, greseala mea a fost sa te las sa fii liber, sa ling site-uri de job-uri ca sa iti gasesti ceva mai bun, sa iti planific cazari si drumuri...am fost un fel de asistent manager timp de 4 ani, timp in care niciodata nu a fost timp pentru mine, decat dupa ce toti ceilalti au fost pe deplin satisfacuti, iar seara ca o metresa trebuia sa fiu calda si surazatoare si sa te astept pe la prieteni, sa vii sa ma iei in oras...ca un maidanez am cersit afectiunea si rolul care mi se cuvenea...si da...dupa ce toata lumea a fost mai importanta decat mine...nu mai am incredere in tine! (dar, stia foarte bine ca increderea se dusese si din alte ratiuni...stia ca el avea prietene noi pe site-uri de socializare, ca plimbarile de mai mult de 7 ore pe o insula si discutiile lacunare nu sunt de bun augur, intelesese ca are un comporament ciclic si asa cum o inselase in urma cu mai bine de 4 ani o facea si acum...isi daduse seama..si la fel ca si data trecuta stia si cu cine...i-a fost greu din nou sa creada ca nu are demnitatea de a o recunoaste si de a termina o relatie despre care spunea candva ca este ceea ce doreste in mod politicos)
Imi spui ca nu mai ai incredere in mine...dupa 4 ani...asta imi spui...ar fi trebuit sa taci!!! Se rasti la ea nervos...Mi-ai distrus viata, m-ai adus in ultimul hal, nu meriti sa fii respectata ca femeie pentru ca nu porti rochii si fuste, vrei sa fii sedusa???? Cucerita???ce sunt tampeniile astea...te-au interesat doar banii!! Si gps-ul nu ti l-am lasat din principiu...
Ti-am oferit totul!!! Prietenii, viata mea...timpul meu!!! I-a strigat ea... Am crezut ca te schimbasesi dupa ceva timp de singuratate!! (se inselase...sau poate doar nu a vrut sa accepte adevarul crud ca oamenii nu se schimba)
Prietenii au fost mereu ai tai!!! Eu doar i-am tolerat de dragul tau !!! au sunat din nou reprosurile!
L-a privit trista...i-a spus...daca iti va fi mai usor...da vina pe mine pentru tot, fara ezitare...eu duc...loveste...cat poti de tare !!! (si a durut-o fiecare cuvintel pe care l-a rostit, o podideau lacrimile, dar a scarsnit din dinti si a stat sa i se reproseze ca nu poate fi considerata femeie, ca este doar o scarba materialista care si-a dat 4 ani din viata pe skype doar pentru simplu motiv ca i-a convenit fusul orar, ca nu a stiut sa taca si sa sada cuminte ca un maidanez, ca vroia ea cariera...dar unde se credea cu aceasta emancipare!!...si l-a ascultat)
Tigarile se stingeau una dupa cealalta...si stia...si stia undeva in adancul sufletului sau ca el o insela din nou...si stia si cu cine...si de cand...si nu i-a spus nimic nici de data acasta...si se intreba daca atunci cand i-a dat nenorocitul acela de inel chiar o iubea asa cum se jurase...facuse greseala sa creada cu tarie ca oamenii se pot schimba...si a platit scump...
La final...el nu a inteles nimic din ce inseamna principiul si demnitatea si nu va intelege nicicand...el stia ca trebuie sa fuga la alta...
Te-am stiut pana la final...
                                                                           Cu drag (ironic, nu crezi?)
                                                                                       Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu